torsdag 20/11

idag var jag sjuk..
jag skulle städa hela mitt skit stora hus. för min mamma kommer hem imorn.
och om det inte är snyggt dör hon.
mm.. det e min mamma.
så från klockan 09.56 imorse har jag städat.. skit kul. ,,, mm... naej
nu snart ska jag plugga.
idag skulle jag egentligen gjort något med sanna men jag kan inte, eftersom jag = sjuk:(
imorn ska jag ha FILMKVÄLL!!! med klara med k :D
vi ska ha så jävla kul..
på lördag ska jag köpa ny jacka (mountain works.) den e svart och skit snygg!!!
och nya vantar.. jag måste faan ha ett par varma vantar annars kommer jag dö.
och så ska jag även köpa ny mössa på den där sport affären i nacka forum!
ni borde gå dit!! jag undrar om klara med k vill följa med på detta. efter som hon ska sova över på fredan.
just nu är jag inne på pea.. ( L15Aatpea)
och facebook (lisa sjöberg)
lyssnar även på pea radio.. skit kul..
lite sur.. och arg.. för ingenting det kanske ni tjejer vet om:)
aja nu måste jag städa mitt rum och plugga
you know you love me xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0