Måndag 24/11- en dålig dag :c

hej hej.
idag har jag inte gjort någonting.
absolut ingenting.
har lite dåligt samvete för det. har inte pluggat så mkt idag.
jag MÅSTE plugga imorn.
aja dagen hemskt!! :( jag vaknade 05.06 för att jag kunde inte sova och min pappa hade skruvit upp elementet så himmla varmt!! och så gick jag in till min syrra och la mig där med alla mina tre hundar. väldigt. väldigt trångt.
och då kunde jag inte sova. då fick jag ångest för när jag egentligen gå upp (07.30) skulle jag vara för trött.
inte kul.
men jag gick upp. inga problem. så det var ju skönlt men när jag och min pappa skulle sätta oss i bilen var det så sjukt kallt.
skinn sätarna var typ frusna. de t var verkligen skit jobbigt. men inte nog med det sen när vi kom ut på gammla värmdövögen så trodde vi att vi hade åkt om alla bilköerna, men det i klart vi hade fel. vi satt i trafiken jätte länge men jag kom till slut bara 15 minuter för sent. inte så farligt..
srn kom jag till skolan och missade min franska lektion för jag hade tagit fel på tiden.. inte bra alls!! gud jag fattade iinte att det var sant. + så hatar min franska lärare mig!! ( i smyg )
jag gick ner till iica med mina två kompisar annelie(H) och ralle. vi tog en jätte cool bild som ni kommer få se sen;D
vi köpte godis.. och pepparkakor. mumma!! :P  jag älskar att säga det ordet. MUMMA!!! hehe...
sen gjorde jag ingenting mer tills vi sluta skolan kl. 2 då skulle jag stanna kvar i en timme och jobba eftersom vi gör det 2 gånger i veckan!
men då kom det bästa på HELA FUCKING DAGEN!!!
jag fick reda på att..............................
det e fest den 12:e decemeber WHOOOOOOOOOOHHHHHHHOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!
najs. (om jag kommer in.. :O) inge alkohol asså (inte för att jag brukar dricka det men ändå... C= vilken fin smiley:P
sen åkte jag hem och på vägen till busshållplatsen ramlade jag och Filip Wadecki i snön... det var kul :D haha...
jag åkte hem och drack varm chocklad. MUMMA!!  haha förlåt.. :D
och så skulle jag städa hela huset för min mamma kommer hem imorn.. inte så kul asså..
sen åt jag spagetti med salad det var götteli gött.
JAG E DESPERAT FÖR GRÖT!!!  e inte ni det?! inte ? ;O
men sen bloggad ejag och nu ska jag kolla på greys anatomy säsong fem som inte finns i sverige MUAHHAHHAHAHAH!

(OM EN MÅNAD E DET JULAFTON JIPPPIIEEEE!!!!!!!)
p.s idag, i skolan fick vi äta wannabe köttbullar men det var kött pinnar... det såg ut som en bajskorv.. jag skojjar inte..
jag tyckte det såg lite underligt ut.........
you know you love me xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0