heej!! torsdag och onsdag 26/11 och 27/11

heej förlåt attt jag intee har skrivit men jag v ar sjuk igår ;(
jag har ngt problem med halsen  men idag var det bra!!
idag har jag v arit i skolan men också och gjort mina nya naglar laddar upp en bild :D
dom bblev jätte fina!!!
åt även massor av pepparkaksglass!!
i morgon ska jag vara med clara!!
kanske. jag måste verkligen köpa ett party linnne till festen den 12e.
hoppas det kommer vara mkt folk. och hög muski :D alltid kul.
igår köpte jag grejjor till mitt nya rum :D jaaaa.
en ny säng, ett nytt bord och en ny soffa och till sist en ny fotölj
det kommer bli så jävla fint när det e klart:)
men nu kommer mer om idag.
idag har jag inte gjort mkt alls, jag har pluggat engelska, och matte men också lite NO!!
sen gick jag till min svenska korridoor och hittade leo.. och så började han reta mig och ingen av oss fick ngt gjort:S
vi slutade 14.00. jag vill sluta lite tidigare.. men när jag kom till orminge så fixade jag naglarna:D
sen åkte jag hem och har slappat, hehe... nu ska jag äta..
ÄR DET TÖNTIGT ATT KASTA SNÖBOLL? om en kille gör det om man går ner till busshållplatsen.
okej men aja här kommer bild på mina naglar you know you loove me xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jobbigt att vara sjuk!!

2008-11-29 @ 20:56:26
URL: http://somee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0