fredag 21/11 och lördag 22/11

igår hade jag filmkväll med klara. eller film kväll och filmkväll,
det blev slutet av idol, fredag hela veckan, mamma mia, och det bästa.. NÅGRA AVSNITT AV GOSSIP GIRL!!!!
jag fick sjukt mkt kläder och skor och annat!! och GG.
idag vaknade vi vid halv elva. vi låg i sängen och bara slöade i typ.. 10 minuter och sen gick vi till mina föräldrars rum!!
och det var skit mkt snö ute!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! asså det e helt sjukt.
så vi kanske ska gå ut och busa med hundarna i snön!!
som sagt så¨ska jag köpa en mountain works jacka idag men måste sy på päls :D
haha.. bloggar mer sen. och så kommer lite bilder.
you know you love me xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0