hej

hej förlåt jag inte har skrivit i min blogg för jag inte har kunnat komma in:D
men nu e jag back on track!
igår var festen, det var inte en fest :( utan rock uppträden. men det var sjukt bra.
så vi kom till gurra berg typ 10? det visade sig vara magic night iaf;D
men vi kom hem till clara typ 12. och sen så spelade vi GUITAR HERO 4!!!
fast då hade ralle redan åkt:(
men adam och robin skulle hem typ 1. och vi jenny, clara och jag gick och la oss kl 4.30.
och så vaknade jag klockan 2,
och så kom adam robin och ralle. och gissa vad vi gjorde?
GUITAR HEROOOO 4 :D :D :D
grymt kul sen åkte jag och clara in till stan och kollade på sveriges lucia. och frös tårna av oss!.
sen åt vi på T.G.I friday:D
nu ska vi ha GG marathon (gossip girl) AHAHAHA FUCKERS!:D
skriver mer imorn.,
längtar efter 1 Augusti! då får jag mitt barn bidrag + nytt bankomat kort:D
FY FAN ASSÅ
nästa helg är det först Simslan:D lana sims asså från fredag till lördag kommer vara sjukt trött på lördagen
och då ska jag hem till clara och så ska vi ( ralle,adam,robin,jenny,och kanske gustav?)
göra samma grej igen(sen kväll igen typ till 5.) FAAN VILKEN SJÖÖN HELG!!!!! sen på söndagen (jag och clara kanske ska till stan och julhandla)
jusste jag ska jul handla med amanda i veckan som kommer men också gå på the day the earth stood still
denna vecka imorn får jag 100 spänn:D
japp bloggar mer imorn checka även in min facebook Lisa Sjöberg
och BDB!<------------ mer bilder kommer L15A
och Pea L15A
you know you love me xoxo

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej Lisa, Fin blogg :D

2009-03-24 @ 17:30:05
URL: http://soufiaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0